Drömmar

Okej, måste bara berätta om de sjuka drömmarna jag har haft den senaste tiden. Vet ej om det är för tabletterna jag tar eller för att jag har ont eller vaad. Detta var alltså den värsta drömmen;
Iallafall, i drömmen så går jag och en man på en äng, vi bestämmer oss för att få ett barn så plötsligt går vårat barn brevid oss. Han ser exakt ut som Emil i lönneberga. MEN, barnet är autistiskt så jag och min man DÖDAR honom och lägger honom i gräset på ängen. Sen får vi plötsligt ett till barn som ser exakt likadant ut som det förra barnet, förutom att detta barn inte är autustiskt. Så då är allt frid och fröjd tills barnet som vi dödade kommer tillbaka, och försöker krama mig. Jag försöker krama tillbaka men då slår min man mig!! 
 
Okej, detta kan vara den hemskaste drömmen jag har haft, så himla dåligt samvete jag har! Fatta att jag DÖDADE ett barn för att det var autistiskt?!?! Alltså fick ju en chock när jag vaknade, så himla himla hemskt, varför drömde jag detta?!?! USCH
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0