4 saker jag tänker på nu på kvällskvisten

 
  • Hur kul det skulle vara om alla killar på skolan skaffade mustasch!!! Alltså exakt alla så vart man än titta så ba: mustasch. Vet ej varför jag skulle tycka detta var kul men jaa KUL
 
  • När jag blir gammal ska jag bli tjock pga två anledningar. 1: VEM vill vara en senig och benig tant?! 2: Då kan man va helt rultig och baka all the time samt bjuda grannbarna som den läskiga gamla tanten man är. P.s: alltså inte fetma fet utan mer rultig
 
  • Snorbobba måste vara det roligaste man kan kalla någon
 
  • Är fortfarande ledsen över att min future husband Raheem Sterling (som är i min ålder och spelar i Liverpool) har inte mindre än 2 BARN. Med TVÅ OLIKA KVINNOR. Alltså buhu jag såg ju fram emot att vara soccerwife och få små mulattbarn (vänta är mulatt ett diskriminerande ord??)  som jag kan fläta håret på. Måste komma på en ny plan
 
MVH googlar unga spelare från England

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0