Sundsvall

Okej, så igår åkte jag och Anna till Sundsvall, där vi mötte upp Lisa på ikea, sen så åkte vi till Stora Torget där vi scenen och allt var. Sen så gick vi runt på stan ett tag och letade efter Lego som vi kunde ge till Ed, men vi hittade inget passande så då köpte vi en mini gitarr, som vi ritade en tass på (Ed har en tass på sin egen gitarr) och skrev våra twitternamn.
 
 
 
Då var klockan ungefär 2 och Ed signering var klockan 6, så vi gick till scenen igen och såg på när artisterna hade soundcheck (inte Ed dock), 
 
Alltså livets bild haha
 
Sen så gick vi och åt på Subwaaay, gick tillbaka till signeringen, där jag och Lisa köpte varsin Ed Sheeran skiva, sen ställde vi oss i kö och väntade på Ed. Och tillsluuut kom han, och ÅH kan ej beskriva känslan när man får träffa sin gud. Anna köpte ingen skiva så hon stod och fotade oss, när vi gav gitarren och han pratade med oss. Alltså jag får ju tunghäfta när jag träffar någon överväldigande, men jag lyckades prata lite med han iallafall, men alltså VARFÖR sa jag inte att jag älskade hans musik eller att jag tyckte han var en gud?? Fast jag var glá ändå hihi. Och han blev väldigt glad när vi gav honom gitarren!
 
 
Sen så gick vi tillbaka till den stora scenen, satte oss på marken och väntade. Lisa och Anna gick iväg för att köpa dricka och sånt, så jag satt där och skulle hålla platserna. Men värsta kompisgänget började ställa sig runt mig, och där satt jag i mitten bland väskor och ba heh. Men dom kom tillbaka och lyckades klämma in sig iallafall! Efter två timmar drog allt igång! De delade ut priser och sånt ibörjan vilket var sjukt tråkigt, sen kom någon kommunjobbare och drog ett tal, som kändes väldigt mycket som ett rektorstal så ingen lyssnade. Tillslut kom de första artisterna ut, men allt var som bara en lång väntan på Ed Sheeran
 
 
MEN tillslut kom han ut på scen och life was complete
 
 
 
Okej, detta var en ganska detaljerad story men jaa, läs om ni vill titta på bilderna annars. TITTA PÅ ED
 

Kommentarer
Postat av: systeryster

kul med bilder!!! P.S. snygg du e

2012-07-05 @ 20:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0