Ture



Tja detta är ju jävligt surt att Photobooth bilder inte vill bli större än 600px KUL

Men alltså, kolla Ture i hörnet WHADDAP?
Detta är ju så sjukt mystiskt att jag inte vet vad, jag går ut ur rummet och när jag kommer tillbaka står han lixom PÅ HUVUDET?! Och jag skojar inte ens, jag har inte rört honom. Jag måste ju lixom ha puttat ut madrassen när jag gick upp ur sängen så att han gjorde en kullerbytta och började med *headstand*

Ture är ju lite mystisk hela han, brukar vakna av att han sitter i kanten på sängen, lixom sitter upp med ansiktet mot mig. 

Borde jag börja bli rädd eller? Alltså dramatiken runt Ture, tror han straffar mig för att jag råkade slita av hans huvud en gång MEN JAG SYDDE JU FAST DET GODDAMNIT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0