TISDAG - LEVER ÄN



Idag har varit en braaaa daag!! 5 saker:
  1. Fått tillbaka min datta, därav photobooth collaget!
  2. DÖDADE MITT OFFER, alltså YES!! Imorgon då får mitt andra offer se upp ÄR SÅ JÄVLA TAGGAD PÅ ATT DÖDA
  3. DOG INTE SJÄLV, är sjukt stolt över detta, måste även tacka mina bodyguards!
  4. Alla som springer runt i kroppstrumpor och skit, blir så himla rädd, har typ gått och skakat hela dagen, tror att dom är ute efter mig, men som sagt LEVER ÄN!
  5. Det är nästan halvt vår! Demonstrerar på sista bilden hur jag fångar solens sista strålar

Kommentarer
Postat av: Linnea

alltså gulli!!! och jaaa super att vi båda fortfarande lever så himla SKÖNNNNNT

2012-03-13 @ 17:54:39
URL: http://fink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0