EN LISTA

1. finns det något ord du använder väldigt väldigt mycket?
"Jag är rädd för..." Mina vänner har kommenterat att jag ofta berättar tusen saker jag är rädd för /skräckslagen tjej.

 

2. har du någonsin hört att du är lik en kändis, vem i såna fall?
Nä verkligen inte men har drömt om att hitta den och att den kändisen är värsta vacker och alla ba "waaow det var ju superlikt". Hehe


3. tre egenskaper som är viktigast hos den du ska bli kär i?

Oj det skulle nog vara 1. Humor (och kunna skratta åt sig själv)  2.Gosig  och 3.Jordnära. Fast vet inte, det är ju svårt att säga.

 

4. rutigt, randigt eller prickigt?
Försöker tänka på vad jag har för kläder men jag har typ inga mönster haha men kanskeeee randigt?

 

5. hur ser din drömbostad ut?
Ååååh har planerat att svara inför denna frågan länge.... Men grejen är den att jag vill ha två, en lägenhet när jag är ungdom och sen när jag är vuxen och har familj (förhoppningsvis haha) så vill jag bo i ett stort gammalt hus. Men lägenheten ska se ut som ungefär den i Love and other drugs med stora fönster, gärna som man kan sitta i, stora bokhyllor fulla med böcker, Sen ska det vara mysigt och massor med bilder och massor med kuddar och ljus och jaaa.

 

6. om du var med i tv-programet "halv åtta hos mej" vad skulle du då bjuda på?
Nä det får jag int säga eftersom jag inom en snar framtid ska ha det med mina vänner. Då kan man ju inte bara säga hela menyn såhär

 

7. finaste pojk- respektive flicknamnet?
Flicknamn - Juni eller Meja. Pojknamn - Charlie eller William

 
 

8. en sak du önskar du var bättre på?
SJUNGA eller rita. Nä men vad säg ja, rita kan jag ju. Solklart

 

9. din bästa disneyfilm?
LEJONKUNGEN älskar när dom ryter, jag önskar att jag kunder ryta. Och det är sorgligt när MUFASA DÖR

 
 

10. om du fick chansen att leva ditt liv i en valfri tv-serie, vilken skulle du då välja och varför?
Lätt Friends för att då skulle man leva i en fin lägenhet i New York och ha kompisar som grannar så man bara kan gå ut och in DRÖMMEN. 

 

11. berätta om något du vill göra i framtiden.

Flytta till London och plugga något med text!
 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0