LISA THE FIGHTER

Idag snöade det så textgänget ba GÖTT vi spelar lite jullåtar. He va mysigt. Vi åt även en deluxe kaka gjord av mig och hoppas de tyckte den va god, jag kanske tvingade i dom lite hehe *hetsarn*
 
Idag hade jag lite tråkigt och kollade lite i den bärbara hårddisken (LOVE) och vad hittar man där;
 
 
 
Låt oss ställa lite frågor kring denna bild:
*Varför ligger jag ner i fosterställning?
*Varför ser Lisa så glad ut över att SLÅ mig?
*Vem har tagit denna bild?
*Vad gör vi på innebandy cuper??
*Varför är den svartvit??
*VAD VAR SJÄLVA TANKEN MED DENNA BILD?? FÖR KUL???
 
Ja mina vänner, frågorna hopar sig. Kanske har jag fått klarhet efter att ha pratat med mobbaren i detta fall LISA.  Känner att vi kommer komma tillbaka till detta ämne då jag har hittat fler kuliga bilder hihi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0