KEEP THE EARTH BELOW MY FEET

 
Hahaha DÖR av denna bild, ska låtsas bli vargskötare på skansen så jag och Emma fotade idag i stora studion HAHA
 
Ska göra en lista över saker jag är arg över NU
  • TAXIJÄVELN, väntade 1 TIMME idag på taxin och DEN KOM ALDRIG. HATA. De har inte ens ringt och sagt förlåt hehehe som jag såklart FÖRVÄNTAR MIG
  • Arg på samhället efter ha läst Genusfotografen, känner ba: "JAMEN OKEJ, om du ska sälja träningshandskar så TA DIG PÅ TUTTARNA för att göra den intressant" men tycker att sånt här är så himla intressant och ett sjukt inspirerande och viktigt ämne, och har kollat på genusvetenskap kurser på universitetet som verkar jätteintressanta och aaaah
  • Arg på x-factor för dom röstar ut ALLA BRA och har kvar alla sämst och tråkiga. Varför inte jag är domare i x-factor är höstens största fråga. 
  • DOM SOM GRÅTER OCH FÖRSÖKER PRATA, jag menar, torka tårarna och prata sen istället för att p-aaaah-raaaa-taah såhär.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

SÅ JÄVLA BRA OCH KORREKT LISTA!!

Svar: TACK!
Josefin Lindberg

2012-10-03 @ 07:38:32
URL: http://ivmt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0