KLAGOINLÄGG

Alltså okej, det pågår ej så många bra saker i mitt liv just nu.
  •  Min fot har svullnat upp och gör dubbelt så ont av någon okänd anledning, känns som plattan skaver mot benet om det nu är möjligt.
  • Har fått någon vagel i ögat så lovar er att jag kommer vakna upp imorgon med ett svullet knallrött öga
  • Mina eksem har blivit dubbelt så mycket och min starka salva håller på ta slut
  • Är kanske allergisk mot min ansiktskräm, något är det för ansiktet är alltid lite svullet och knallrött.
OCH DETTA ÄR ÄNDÅ BARA FYSISKA PROBLEM och självförtroendet tar ju något steg bakåt.
 
ANNARSRÅ, nä word hatar mig och min dator lever sitt eget liv och vill inte stänga av sig. Drygaste dagen imorrn kommer nog regna.
Ska gräva ner mig i sängen nu och vältra mig i SJÄLVÖMKAN godnatt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0