MIN KONTAKT MED MINA KÄNDISVÄNNER

 
Fin bildN från matten idag
 
Okej, här är en lista på kändisar som jag praktiskt taget känner med all den mängd kontakt jag har med dom. Känner att jag gör många listor men VEM ÄLSKAR INTE LISTOR??
  • Bill Skarsgård. Jag gick förbi honom en gång och jag svär att han kikade på mig under sina svarta solglasögon, vilket gör oss till bekanta.
  • Kissie, eftersom jag har gått förbi hennes hus
  • Tomas Ledin, har fått en KRAM av honom, vilket gör oss till mer än bekanta ;););); MVH gillar äldre män
  • Håkan Hellström eftersom jag har sett en konsert av honom och lovar sjöng mitt i en låt JOSEFIN DU ÄR MIN VÄN
  • HELA ONE DIRECTION, som jag har kramat och pratat med!! speciellt Harry Styles eftersom han sa "hi love" till mig och sen kramade mig vilket betyder att han älskar mig och vi ska spendera resten av livet ihop, kom på vårat bröllop sen hörrni!
  • Kenza eftersom jag såg henne shoppa en gång och vi bloggerskor måste ju hålla ihop
  • Hayley Williams eftersom jag såg Paramores konsert och hon tittade på mig när hon sjöng och vi är homies.
  • Bluey Robinson eftersom han tweetade mig en gång
  • Ed Sheeran eftersom vi gav honom en gitarr i gåva som han ÄLSKADE och han spelar på den all the time, det var nära att han spelade med den på olympiska spelen, TRUE STORY. Har även delat ett x antal meningar med honom samt sett honom sjunga vilket gör oss till true friends
  • Arga Snickarn, har sett honom minst 3 gånger och han ser alltid arg ut -  jag är arg ibland = BFF
  • Camilla Läckberg, såg henne en gång och jag ba SKRIV NÄSTA BOK OM MOI och hon ba ok.
Nu orkar jag inte skriva nå mer, men ni förstår att listan är LÅNG. Jag är ju nästan en celeb.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

haha oj kunde inte äns stava mitt namn rätt på förra kommentaren!!

ahahahah va roligt!!!!

2012-10-05 @ 20:40:58
URL: http://www.annaahsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0