It´s friday friday, gotta get down on friday

Hejhej, har precis duschat, alltså. Jag har alltid HATAT att duscha, inte för att jag tycker om att vara smutsig eller har dålig hygien eller så haha, men bara för att det tar så förbaskat lång tid. Man skulle ju kunna göra massa andra skojiga saker istället. Men när jag väl kliver in i duschen så blir jag aldrig klar, står i duschen i MINST en halvtimme. 
Men nuuu efter att ha stått och balanserat med en plastpåse över gipset i 6 veckor, fatta känslan att äntligen kunna STÅ rakt och duscha aaah. love.
 
Nog om duschandet, fredag är det idag och fina fina Ida kommer snart hem! Ska ligga i sängen och se saltkråkan tills dess, kanske äta en clementin eller tvååå PUSS
 
 
p.s har jag blivit en sån människa som säger hej och hejdå i blogginlägg?!?! Som att jag pratar med kömpisar, usch nej ska sluta med det bums
 
kolla här har vi na, gosan
 
hon gillar hängstolen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0