London dag 1 (del 1)

(Denna dag har typ alla bilder pga exalterad över att va i London)
 
Dagen började med att vi vaknade till solsken! Hurra! Lisa är confused över detta eftersom förra gången vi var i London så fick vi ca 3 timmars solsken.
 
Sedan klädde vi oss i våra finaste klänningar och gick till marknaden på Portobello Road
 
Där är alla hus i olika färger!

 
Denna bild är kul pga KILLEN I BAKGRUNDEN??? Vad gör han? Sitter på en osynlig cykel?? Gör lite squats mitt i gatan?? 
 
På marknaden fanns miljoners triljoner saker, allt från telefoner till porslin till kikare till mat!

 
Trivdes rätt bra bland allt porslin!
 
Denna alltså! Den funkade och allt, var tvungen att lämna med en snyftning
 
Alltså denna bild, gick in i en liten affär för att jag såg en fin jordglob, så jag tog en bild. Tittade upp och insåg att jag kanske borde gå ut pga var ensam i affären förutom en gubbe som såg jävligt förbannad ut bland massa DROGER. Haha löpte ut därifrån! (ok, var nog inte riktiga droger, antar jag, utan gamla burkar men blev rädd för gubben okej)
 
fortsättning följer..................................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Julia.H

ÅHHHH VAD ROLIGT!!! :D SPÄND PÅ FORTSÄTTNINGEN!!!

2013-04-12 @ 21:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0