London dag 1 (del 2)

När vi kom emot Notting Hill hittade vi ett american apparel! 
 
 
Sedan tog vi taxi till ett gigantiskt köpcenter som hette Westfield, jag tror det är ett av Europas största? Superstort var det iallfall och vi hann inte ens gå överallt trots att vi var där i flera timmar! Vi åt lunch på Nandos och herregud vad gott det var. Önskar att det fanns i sverige!
 
Ont i småfötterna fick vi och tog en taxi tillbaka till hotellet där vi visade upp fynden för varandra. Lisa var synnerligen nöjd.
 
På marknaden köpte jag en superfin klocka som hade ett urverk, ni vet som man måste skruva upp! Åh den är så himla fin!
 
Sen sörplade vi på Chai-latte från Starbucks som två riktiga Londondamer medan vi njöt av vår utsikt över någon annans bakgård med tillhörande växthus
 
Här bodde vi! På prinsarnas torg!
 
Sedan for vi till oxford street. Vi gick lös inne på Primark då man bara stoppar ner allt i en stor säck. Men den här gången var vi vana så vi tog bort galgarna innan vi gick till kassan, annars får man med dom i påsen och påsen går då lätt sönder! Sedan gick vi till ett 4 våningars Victorias Secret! Alltså lyxen där! Dom hjälper en direkt man säger en stavelse, och i provrummet fick man skriva upp sitt namn, sitta och vänta i en stor soffa innan dom tog en till ett stort omklädningsrum där det fanns en tröja som man skulle prova och se vilken skillnad de olika bh:arna hade! Sen blir man kallad "love" eller "sweetie" hela tiden, och det skulle jag lätt kunna vänja mig vid haha! Det här köpte jag på dag 1!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

åh så mycket fint! :)

2013-04-14 @ 22:39:50
Postat av: Avundsjuuuuk

ÅH, vad underbart det ser ut att va i London.
Jag SKA dit, det verkar så himla fint och mysigt och rart allt så som jag gillar det.

2013-04-14 @ 23:33:13
URL: http://alexseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0