London dag 3 (del 1)

Hej mina duvor, här kommer dag 3 av London! 
 
När vi vaknade så klädde vi på oss och gick till Starbucks för lite frulle.
 
Sedan tog vi en taxi till the National History museum! Det såg exakt ut som Hogwarts så HP-fantaster som vi är blev vi ännu mer exalterade. Dålig dag att ha ett 50mm förresten. Autofokusen krånglade och det blev olika ljus på alla bilder vilket inte resulterande i några toppbilder

 
Sedan började vi vandra mot Harrods! Det är alltså ett gammalt SUPERSTORT varuhus med endast märkessaker som är svindyrt, man vågar knappt andas där inne. Det finns bl.a. ett "petspa" där man kan lämna sin hund när man shoppar, eller varför inte köpa en ny chiuhuahua? Eller kanske ett nytt dockskåp lika stort som min garderob för ca 30.000kr? 


Easy, Breezy, Beautiful
 
Det roliga i London är att inget hus är det andra likt, det kan vara ett rött tegelhus och plötsligt inklämt i en gammal gränd har dom byggt ett nytt modernt vitt hus. Knasigt men fint!

 

Kommentarer
Postat av: Jag spammar kanske... :(

Hur får du himlen så vit på bilderna??

Svar: Det var mulet och jag redigerar dom ganska ljust!
Josefin Lindberg

2013-04-22 @ 22:51:05
URL: http://alexseriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0