Miss the space between your eyelids

 
Fredag! 

Eller oj, insåg precis att det inte alls är fredag längre utan Lördag haha! Men idag (igår? Drygt detta) så gjorde jag äntligen bort matteprovet så nu släppte den ångesten phew! Långdag idag och direkt när vi slutade efter ett beeptest på idrotten (inte kul om man är förkyld) så kom pappa och hämtade jag och Lisa, sen for vi direkt till travet där vi jobbar för innebandylaget. Så jag har hälsat folk välkomna till VIP avdelningen och sedan stått som parkeringsvakt ett tag. Sen när jag kom hem har jag lyssnat på världens mysigaste Keaton Henson (Small Hands är så himla himla fin) och fixat med min nya garderob och nu ska jag äntligen sova!
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Ida

Snygg och fin tjej!!! Puss

2013-02-23 @ 08:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0