Januari - Juni 2012

Januari:
Fikade på schmäck med bästa klassen, hade tjejkvällar och fotade på slätten i 23 minusgrader! Spelade också mycket innebandy och redigerade MYCKET bilder på Jumping Rob och Strolling Leo. Aah good times
  
 
 

Februari:
Bästa månaden på hela året! Var i Stockholm och hälsade på systrarna, firade alla hjärtans dag med de bästa tjejkompisarna och fotade mycket. OCH sen så vann jag en tävling på NRJ och var med på radio som var ca det sjukaste jag varit med om. For med Lisa till Stocke och träffade One Direction med kanske 17 andra personer i en liten lägenhet. Mmmm
 
 
 
 
Mars
Hade mer tjejkvällar, åkte till Fjällen med familjen och åkte massa slalom, hade fotopromenader och klippte av håret efter många om och men!
 
 
 
 
April:
Åkte till London med Lisa och var bland det roligaste jag gjort, och London är en sån fin stad! Sedan tog jag bort tandställningen och firade valborg med några fina tjejer!!
 
 
 
Maj:
Drack massa mangote, bjöd tjejerna på kladdkakefest, köpte världens bästa longboard och åkte massa!
 
 
 
Juni:
Fick sommarlov, firade midsommar med Frida i Stugan, köpte ett 50mm objektiv och for till Stockholm igen och åkte över till Vaxholm där vi fikade på det mysigaste café jag har varit på!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0