Frågevis e du

 

Nämn en bra sak med dig själv: Är en mästare i Fia med knuff

 

Nämn en mindre bra sak med dig själv: Hatar att göra saker om någon säger åt mig att göra det. VILL GÖRA DET NÄR JAG SJÄLV VILL. 

 

Vad var det senaste du googlade? Charles Widmore (nu kommer ni också googla det era förutspådda jävlar)

 

Hur skulle du se ut om du aldrig hade ändrat något med ditt utseende? Mina tänder skulle nog se ut ungefär såhär

Alltså jag ser ju ut som en supersnabb HEMLÖS person i stråhatt
 

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? INGEN. Har nog det mest alldagliga utseendet ever.

 

Vad åt du senast? En apelfrukt

 

Vad var det senaste du sa högt? ”Godnatt!"

 

Vad är du rädd för? Att någon ska knacka tillbaks när jag råkar slå i väggen på natten. Sömnparalys. Ture.

 

Vad var du rädd för när du var liten? Mårran i mumindalen

 

Någon som inspirerar dig: Alla som har fött barn typ??? FÖRSTÅR NI ATT EN LIVS LEVANDE MÄNNISKA PRESSAS UT UR ENS FIFFI

 

I vilken bil åkte du senast? I en OPEL såklart

 

Värsta smärtan du råkat ut för: När min fot endast satt fast genom muskler och senor :)


Kommentarer
Postat av: Mello

Någon som inspirerar dig: Alla som har fött barn typ??? FÖRSTÅR NI ATT EN LIVS LEVANDE MÄNNISKA PRESSAS UT UR ENS FIFFI

hahahahahahahahaha typ det roligaste jag läst på LÄNGE

2013-07-02 @ 21:26:12
URL: http://monopolen.blogg.se/
Postat av: Ida

HAHAHAHAHAHHA du gjorde min dag med den gulliga bilden när du var liten i glajjorna HAHAHAHAHAHHA skrattar högt för mig själv i bilen haha jossan hemlös hahaha

2013-07-03 @ 07:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0