There is a fire burning

Händelsefull dag!
 
Såg Blue Water High på hålet istället för pretty little liars eftersom säsongen har slutat! (Jag var den enda som var taggad här haaaa)
 
 
For på Vezzo för att äta gomat!
 
 
Men sen så började det BRINNA och brandlarmet gick, vi var tvungen att utrymma men rutinerade som jag och Sunk är så SLEVADE vi i oss maten när brandlarmet gick och åt upp allt! De andra hann bara börja på sin mat haha! Sen så fick vi det gratis!
(ingen av bilderna är mina! Johannas och mästerfotografen Emma, som fick sin bild i vk och allt)
 
Sen såg vi ju på Hip-Hop projektet som var skitabra, man blir allt bra avis på alla som kan sjunga!
 
Nu känner jag bara FREEDOM, ska njuta som attan heeeela lovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0