På senaste tiden har jag...

 
Ätit gomiddag hos Maggan och Hans-eric - Fick ett sms när maten var klar, det kallar jag service
 
 
Haft roligt i skolis - Lisa blev ett Bruno Mars fan
 
Dansat lite på borden
 
Firat Johanna och spelat lite speciell beerpong - Hennes present!
 
försökt få Lisa att nysa pga ville testa en teori
 
Givit Johanna födelsedagsfika samt en otroligt fin skåpdekoration på hennes födelsedag!
 
Haft en sovkamrat då jag är ensam hemma hela veckan - sen blev det kallt nå djävilusiskt så man var tvungen att ta vinterjackan!
 
Sovit hos morfar och hittat en fin bild på mormor
 
 
Firat fredagen!
 
Lockat håret
 
Pysslat i skolis till julmarknaden!! SKOJ!
 
 
Målat ett otroligt verkligt porträtt av Sunkis - varit twinz med Linnéa!
 
Gått ut med en liten Bosse
 
och nu saknar jag mami å papi som kommer hem på Lördag!!
 
 

Kommentarer
Postat av: L

Jag ser ut som Quasi med ryggen hahahha

2013-12-13 @ 18:21:48
URL: http://fantasygalen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0