and I wish I could wake at dawn to see you without makeup on

Den blåa glasflaskan köpte jag för 15 kronor på en loppis för ett tag sedan, vykorten över skeppen tog jag från Gammlia julmarknad förra året, Sune Jonsson boken är från farmor och farfars hus och mitt ur är från portobello market i London.
 
Dagarna rullar på och i detta nu så planeras det konsertbiljetter och stockholmsresor och jag är bara taggad på livet! Börsen blöder men jag tänker att på något sätt ska det väl funka ändå! Håkan i november känns ju hur bra som helst! På måndagar börjar jag klockan 1 och man kan sitta i pyjamasen och äta frukost och se på serier i timmar! Så otroligt skönt och det gör dagen så mycket bättre. Idag hade vi bara en lektion också, och nu så ska jag försöka plugga till religionsprovet på fredag. Men det ska nog lösas det också.
 

Kommentarer
Postat av: elin wahlberg

vad fint!

2013-09-25 @ 16:15:24
URL: http://elinwahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0