Farfar

 
 
Idag fyller min farfar 84 år. Min farfar är nog den mest genomsnällaste personen i hela världen. Jag har aldrig hört honom höja rösten eller se irriterad ut. Han skrattar ofta och tycker om att spela chicago. Han är klok och generös, och älskar att titta på sport. En gång fick han ett getingstick i fingret, och han blinkande inte ens. Efter det trodde jag han var en superhjälte. Idag är farfar rätt så liten och svag i kroppen, men inte i huvudet. Han är otroligt viljestark och positiv, och alltid alltid tacksam. 
 
 
Grattis på födelsedagen farfar ♥
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2014-02-26 @ 10:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0