Årsresumé av 2013 del två

JULI
I början av Juli så var familjen hos Ida på Värmdö! Jag vart sorgligt nog förkyld så kunde inte bada fastän det var supervarmt i vattnet! Hade även feber när vi var på Allsång på skansen och skulle se Håkan vilket var otroligt jobbigt! Sedan var jag mest i stugan och latade mig, läste ut 6 böcker och såg på Lost. Sedan fyllde jag 18 vilket först firades med jordgubbstårta i stugan, och sedan på kvällen kom nästan alla kompisar hem till mig och vi åt ännu mer tårta och spelade kubb!  Såg också Känn ingen sorg på bio med Lisa och Johanna ååh vad bra den är! I slutet av Juli tog vi lite hoppbilder till ett fint album vi gjorde till Anna när hon reste iväg till de förenta staterna! Farmor och Farfar flyttade från sitt hus till en lägenhet så vi städade ur hela deras hus vilket var lite sorgligt men också roligt när man hittade så mycket spännande saker såsom MASSOR med fotoalbum!
 
AUGUSTI

I Augusti tog jag 0 kamerabilder då jag gick på kryckor för det mesta, eftersom jag tog ut skruvarna ur foten! Men innan det så bodde Sunken hos mig i stugan, och vi försökte njuta det sista av sommaren genom att baka blåbärspaj, bada och cykla mycket osv! 
 
SEPTEMBER
I september kom hösten och jag ändrade mitt sommarblonda hår till mörkbrunt! Jag bytte ut min sommarplanch mot en lite mer höstigare Carl Larsson och fotade mitt rum lite. När det äntligen blev lite kallare kunde man byta ut jeansen mot långkalsongerna när man kom hem vilket är - det bästa. Jag och Lisa var på loppis, och jag köpte en ny höstkappa vilket måste varit halvårets bästa köp! 
 
OKTOBER
Oktober var en månad då jag skrev väldigt mycket! Sedan blev det även höst på riktigt och nästan alla löv föll av träden. Vi bokade One Direction biljetter för två konserter (av misstag men we rolled with it). I månadens sista dagar for hela gänge till Stockholm en andra gång under höstlovet! 
 
NOVEMBER
November började med att vi var i Stockholm och fikade, shoppade och bara strosade runt på massa gator. Rätt så härligt faktiskt! När kompisarna sedan for hem stannade jag kvar och var med systrarna mina, vi gick på museum och teatrar! Jag intervjuade en urmakare till en skoluppgift vilket var lite nervöst men roligt! Mina föräldrar for sedan utomlands en vecka, och jag bodde ensam hemma. Men ibland kom någon kompis och sov en natt vilket var kul! Jag blev även bjuden på veckans godaste middag hos världens bästa grannar! Dagen innan första advent så var hela gänget hos mig och bakade pepparkakor! 
 
DECEMBER
 I December så var jag på gammlia julmarknad med Johanna och Frida! Det var fortfarande snö kvar på marken då och det var snorkallt ute! Jag köpte ett par väl behövda skinnvantar! Sedan hade vi julfesten med gammgänge, där vi delade ut julklappar och myste! Var tvungen att gå tidigare för att spela match i Skellefteå morgonen efter, och väl där skadade jag knät. Så julafton firades på kryckor, men det går det också! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0