Ed Sheeran

En gång för sisådär 18 månader sen träffade jag, Lisa och Anna guden Ed Sheeran. Jag vågar dra till minnes att jag skrev ett litet blogginlägg om detta ögonblick. Såhär skrev jag "...jag pratade lite med honom iallafall.."
Okej, nu ska jag alltså berätta sanningen. Ni får välja vilket scenario som verkar troligast;
 
 
SCENARIO 1:
 
Ed Sheeran: "Hi, nice to meet y.... oh my GOD!! You are SO incredibly beautiful, let´s run away from here and and get married and we will live in a mansion and be together FOREVER!!!! What do you say??"
Jag: "Well, after thorough consideration I´ve decided to accept your proposal but I´m afraid I can´t run away with you... I´m way to busy with my life here in sweden you see."
 
 
SCENARIO 2:
 
Ed Sheeran: "Hi, nice to meet you! How are you?"
Jag: "He..eh.................Hi! I´m eh g.... eh v..v............VERY good!.........eh yes..." 
 
 
 
Varsågod att välja.
 
 
MVH en som inte ens fick tunghäfta när det var 5 centimeter mellan Harry Styles kropp och min egen kropp. Har inget att göra med detta inlägg, gillar bara att påpeka det. 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHHA alltså guden! Och självklart var s.1!!

2014-01-14 @ 22:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0