Juni

Jag är dunderförkyld och mina kompisar är tillsammans i en stuga i Lycksele. Men samtidigt som jag är deppad så är livet så jäkla skönt. Är fortfarande konsert-rusig, och det är JUNI. Älskar månaden Juni - det är ljust hela nätterna och luften andas förväntningar, skolavslutningar, studenten och liljekonvaljer. Åh så härligt. Ikväll ska jag bara ligga i sängen och höra regnet smattra mot fönsterblecket medan jag ser på någon riktigt gammal klassiker. Kanske Gone with the wind. Som grädden på moset släpper Ed Sheeran en ny låt varje dag??!?! HURRA!
 
 
 
p.s. älskar mina egna humörsvängningar. Senast i förmiddags var jag endast irriterad över min jäkla förkylning och över att packa upp min väska från Stockholm haha! Jaja, så är livet.

Kommentarer
Postat av: Anna

men gulle jossan<3 saknar dig och längtar tills vi får hänga i min stuga!

OCH PS. ASSÅ EDS LÅTAR ÄR JU GUDOMLIGA, LOOOOOVE IT

2014-06-18 @ 16:56:13
URL: http://www.usedition.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0