Uppdatering från Kalmariten

 
Hej bloggy!
 
Saknar mitt gamla rum lite. Med mina egna saker. I läggan här har jag exakt.... 7 personliga tillhörigheter :) obz obz exklusive kläder å sånt. 
 
Annars har jag de bra här i Småland! Äntliiiiigen kommer hösten, har ju endast med mig höst/vinterkläder så jag har gått och svettats i 3 veckor. Så hösten sitter fint! Har även köpt en cykel, den e rosa och fin. Synd bara att sadeln är i exakt samma höjd som styret. Inte särskilt ergonomiskt.
 
I helgen var vi på galej (hehe älskar detta ord) och det var skoj! Alla hultan-bor fick komma å se hur vi har det här borta i storstan. Dvs bäst. Har även spridit ordet om Per ner hit. Numera vet de flesta att jag kommer från Världsmästarbyn. Så som det ska va.
 
Nä nu ska jag ta och skriva lite om blues. Sen se DOWNTON ABBEY!!!!!!!! Har väntat ett år på detta. Äntligen är dagen här. obs ingen underdrift
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0