Onsdag

 
 
Goddagens! Idag när jag drog upp persiennerna var det alldeles vitt ute!!!! Första gången sedan jag flyttat till Kalmar är det ett rätt så tjockt vitt lager på backen. Kände mig som alla barn i bullerbyn då jag vill utbrista "Det snöar!!!" Mvh växer aldrig upp. Dock går det inte att cykla vilket är ett minus, dock kanske den gör bra att vila lite i minusgrader då låset ALLTID krånglar då. Förra veckan gick min nyckel av INUTI låset?!?! Fick gå till en cykelaffär å låna en stor knipstång, sedan såg det ut som jag stal min egen cykel. Ville typ ropa ba "Det är min egen cykel jag lovar!!!"
 
Ingen skola idag men 2 inlämningsuppgifter och ett grupparbete som måste göras! Suck alltså vad affärsredovisning e svårt. Känner att min framtid inte kommer spenderas som revisor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0