"Jag heter egentligen maria, men min mamma säger att jag ser ut som en tjorv"

Alltså FRIHET nu när gipset är borta!! Dock är mitt smalben svinsmalt och jag måste tejpa mina ärr för att de har inte läkt än. Idag när jag tog bort det då läkarn ba: prova stå på det. Jag ba: ok. Men inombords ba HJÄLP JAG KOMMER BRYTA DET IGEN OCH FALLA IHOP. Men jag kan ju ej stödja på det men det är ju ok att ha den helt nere i marken. Men efter jag hade stått där ett tag började jag svettas skitmycket och mådde illa så jag var tvungen att lägga mig ner hehe.
 
Alltså den konstigaste känslan i foten, hur stel som helst och det spänner och gör ont i vissa lägen. Sen känner man plattan i benet genom huden uuh. Det sjukaste var ju att jag var brun på huden som har varit i gipset, som att det har bevarats hahah!
 
Ikväll har jag haft nostalgikväll, jag laddade hem alla Vi på saltkråkan avsnitt och filmer, så nu sitter jag och ser. Kommer tvinga mina barn att se alla astrid lindgren filmer, dom kommer ej att få se något annat. 
Sen måste dom se på VHS och "tracka" när det blir dålig bild. 
Alltså vill tillbaka till 90 talet och ta hand om min baby born och tamagotchi. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0