På den tiden när Lisa var lång

 
Alltså nAAw, kolla jag och Lisa som tittar vant in i kameran för hundra år sedan, medan Frida poserar med att stirra ut i rymdeeen. aah, på den tiden var Lisa lång som ett hus, typ näst längst i klassen. Sen stannade hon i växten och jag ba SWOSH kom till hennes höjd.  Minns den där blåa toppen som jag hade köpt på kappahl, jag såg den i affären och ba DEN SKA JAG HA, sen ringde jag mama och fråga om jag fick he he *mamas girl*. Gör det ibland fortfarande................... MEN sen tvingade mama mig att ha shorts under tunikan, och jag ba "man kan ju inte ha shorts på en skolavslutning" och hon ba "joooo gumsigumman" så jag hade det och sen visade det sig att jag VAR DEN ENDA SOM HADE SHORTS. 
Tror jag skymtar sunkens päron i bakgrunden också!!! HAHA kolla kvinnan till vänster, tittar lite osäkert in i kameran, KOM PRECIS PÅ, jag har en bild från London där en sneaky person också tittar in i kameran.
 
Alltså kolla kvinnan i grön dunjacka hahahahah, är det bara jag eller ler hon litegrann?? Alltså undra hur många bilder man är med på i bakgrunden usch hahah
 

Kommentarer
Postat av: Amalia

Alltså hahahha jag trodde först att lisa var hon med rosa tröja och ett taight hjärthalsband!

2012-09-06 @ 21:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0