4 av mina värsta rädslor

Hejhej jag är totally alone denna sista kvällen i frihet så här får ni en lista över saker som jag ÄR MEST RÄDD FÖR;
 
*Kryp. Mest spindlar. Låter sådär fånigt men fyfan har fortfarande men för livet över att en stor äckel-larv landade i mitt knä när jag satt nedanför ett träd. Vill aldrig mer sitta nedanför träd
 
*Att någon helt plötsligt drar av sig sitt ansikte, som en mask och så är den någon helt annan. Tänk dig detta scenario; Du sitter med en vän och fikar och pratar. Plötsligt tittar din kompis väldigt mysko på dig och ett obehagligt leende sprider sig över hens ansikte. OCH kompisen drar upp en liten hudflik nedanför örsnibben och DRAR AV HELA ANSIKTET som då är en mask. Där sitter nu en mördare/kidnappare/våldtäksman eller något annat obehagligt. 
 
*Kråkor och korpar är jag rädd för, tänker bara på döden när jag ser dom och dom stirrar alltid på mig.
 
*På kvällen när man ligger i sängen och råkar knacka eller slå litegrann på väggen när man vänder på sig eller liknande. Att då någon knackar tillbaka är jag så jävla rädd för
 
Och så en spöklik bild av mina förfäder på det
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0