Best of webcam del 1

Har ju sinnessjukt många webcambilder (ja mest på moi) så måste lägga upp de fulaste som aldrig fick komma upp på lillblöggen min.
 
Den här e roli för man ser inte grisen först sen ba HUUUUUUUUH EN GRIIIIS exakt så går era tankebanor
Sniff sniff i mjölken och Lisa går crazaaay
 
Hihi här var sunk sur på mig. Det var kul 
 
Alltså denna mugg är typ lika stort som mitt ansikte. 
 
Denna bild ÄR SÅ SJUK mitt ansikte ser ju så jävla litet ut!?!?!? egentligen är det ju brett som i norrland
 
Alltså ja denna är ju inte ful, ville bara reminissa mitt blonda hår. Kanske ska bli blond till sommarn?
 
Alltså SPYR JAG eller vad händer
 
Detta. Är det absolust fulaste bilden i hela mitt liv. Det roligaste är att jag skrev på min blogg dagen då denna togs "ska aldrig i mitt liv lägga upp den". Alltså ÄR JAG EN FET SKALLIG GUBBE EGENTLIGEN ELLER??? Lisa ser förövrigt sjukt nöjd ut.
 
Man får dricka saft i champangeglas till frukost på nyårsafton
Här är en liten bild men jag var ledsen snyft snyft jag blödde på läppen och öge mitt va rött
 
Alltså *dansar i nyårs-stassen*
 
 
to be continued säger jag bara....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0