3 tankar om djur

  1. Tycker ej om katter. Kanske för att jag aldrig har haft någon katt. Eller kanske för att man VET ALDRIG VAD DOM TÄNKER, dom bara ser sjukt mystiska ut och kan attackera hele tin.
  2. Förutom kattungar för dom är bara söta

  3. Ändå kul att vara värsta hästtjejen ba: nu ska jag till stallet woopwoop, och där finns alla mina hästkompisar och vi bildar värsta gänget och allt är som i Wendy

  4. Förut hade jag massor av fiskar (eftersom de är de enda djuren jag tål he he), min första fisk var en guldfisk och hette Kajsa efter Kajsa Bergkvist som var min idol. Sen så dog den då fick jag en ny som hette Flipper. Sen dog den och DÅ skaffade vi ett bauta akvarium fullt med silverhajar och neontetra och slamsugare och sådant. Sen började golvet vika och då fick vi sälja det. OCH LIVET BLEV ALDRIG DENSAMMA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0