ALLA HELGONS DAG

 
Hejsvejs vilken posare jag är! Idag så orkade jag inte sminka mig men varför ska jag göra det när jag det ända jag gjorde idag var att fara till mormors grav? Nä du, förstår mig inte på människor som sminkar sig när de bara ska vara hemma eller sminkar sig när de är SJUK ?! det är ju då man är tillåten att vara ful haha. Men min blåsa på läppen tycks aldrig försvinna?? HALLÅ FÖRSVINN
 
Igår hade jag jättekul hos Issa som alltid, åh vad det är mysigt när gammgänget träffas <3. Vi hade tävlingar och   satt och pratade länge! Jag klädde ut mig till döden, men det gick ju sådär eftersom jag inte hade någon mantel! Så jag tog en svart mössa och såg mest ut som någon rysk pälsförsäljare med min långa skjorta haha!!
 
Har varit på väldigt bra humör idag, sen har morfar kommit hit på middag också så det är ju mysigt! Ikväll ska jag nog bara se på serier och äta ben&Jerrys MMMM Sen har jag nog snart sålt biljetterna också så det är ju bra! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0