"HEJ VEM ÄR DU, DU HAR SNYGGA MAGMUSKLER"

 
 
 
Tjosan, här sitter jag och DRUKNAR i min egen filt. Jobbig situation det där.
Idag var det första dagen efter lovet, men det var helt ok eftersom jag slutar 20 över 12 hihi. Väldigt produktiv dag idag tycker jag, bl.a annat lärt mig OTROLIGT mycket teckenspråk. Kan t.ex säga att "Hej, vem är du?" och  "du har snygga magmuskler", och vem kommer lixom inte ha använding för det i framtiden??!?!? Kan även säga massor av djur och mängder av dejtingfraser (vem vet om jag träffar en döv snubbe i framtiden??Kan vara oerhört användbart.). Idag ska jag TRÄNA INNEBANDY för första gången sen i somras, eller tja, träna och träna jag kan ju inte riktigt springa men jag ska ju vara med iaf, försöka passa lite och så! TAGGAD ÄR JAG IALLAFALL!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0