Her face is a map of the world



Alltså denna dag har ju ej varit helt fel, började klockan 10 och slutade 20 över 12. Åkte sedan taxi hem och möttes av ett brev från Holland! Min kompis Julia har skickat sena födelsedagspresenter, ett armband som ska skydda mig (så jag inte bryter några fler ben haha) som hon köpte när hon var i turkiet, sen en fin dagbok! 
 
Sen har jag intervjuat min granne om hur ungdomskulturen var på 60 talet, skitkul! Älskar att höra historier hihi. Ska nu försöka plugga in mitt tal till imorrn sen skriva lite stödord! Sen ska jag nog se en dokumentär om vargar som jag laddat ner, alltså vargar är verkligen mitt absoluta favoritdjur hehe ååh dom är så himla fina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0