London dag 2

Dag 2 har jag knappt några bilder ifrån pga när vi skulle på matchen ville jag inte se turistig ut med en stor kamera utan ville passa in bland alla lyxlirare hehe.
 
Men dagen började iallfall med att vi gick till starbucks, sen till ett köpcenter nära hotellet! Jag köpte ingenting, och sedan så gick vi hem och bytte om och gjorde oss fina finaaa. Jag gjorde någon slags lugguppsättning och sedan en boll i nacken.
 
 
Vi var alltså på en Chelsea-match då de mötte Sunderland (där Sebastian Larsson förövrigt spelar) och vi hade VIP biljetter och fick då vara i en fin loge och allt! Det var alltså därför vi var snitsigt klädda då det var en klädkod! Vi kom alltså till arenan där vi fick biljetterna och möttes sedan av en snygg slank tjej (alla som jobbade där såg ut som modeller) som ledde oss till logen där det var kanske 10 andra personer. Direkt blev man mött av en snygg kvinna som sa "Can I take your coat love? Would you like anything to drink? Coke, lemonade, sparkled water?". Alltså ÄLSKAR att bli behandlad lyxigt hihi.Sen direkt när ens dricka var slut fyllde dom på, och modellkvinnan frågade jag och Lisa om vi var stora Chelsea-fans och vi ba "jaaaaaaaaa...". hehe
 
Fick världens kock-mat och jag och Lisa satt mittemot 3 brittiska killar i som kanske var 25-30 år. En satt där och pratade om att han och hans fru skulle köpa ett nytt hus eftersom "the wife is stressed in our old apartment" enligt honom. Var lite kuligt att lyssna på att de satt där och pratade om lyxhus och affärer. 
 
Sedan så fick vi filtar och gick ut och satte oss för att se på matchen. Ville bara ställa mä upp och skrika åt dom som stod därnere och frös ba "HUR KÄNNS DET DÄR NERE I KYLAN??? HÄR HAR JA DET BRAAAA I MIN SOFFSTOL". Sen satt även den ryska miljardären som äger hela Chelsea i logen bredvid hihi. Matchen var också superhäftig, speciellt när hela publiken sjöng med i låtar som alla kan men man själv aldrig har hört haha. Mäktig känsla!
 
Efter vi hade fått goodiebags och åkt hem så kände jag och Lisa att lyxen ska FORSÄTTA så vi drack coca-cola ut tekoppar (?) och åt pringles DIREKT ur röret medan vi såg på film i sängen. Utanför fönstret hörde man Big Ben. MYS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0