Vill du ha en idiot lägg din hand i min

HÅKANS NYA LÅTAR. Har ju en tendens att bli alldeles för känslosam vid vissa saker (böcker, serier host host) och ÄVEN NYSLÄPPTA LÅTAR. Speciellt Håkan. Bästa. 
 
Idag försov jag mig för första gången sen 8an?? Fick panik och höll på börja grina (hehe) för jag hade matteprov på morgonen, jag slängde på mig kläder, väckte bästa pappa så han kunde skjutsa mig och jag hann göra ungefär halva matteprovet. Ber till gud att jag lyckades skrapa ihop tillräckligt med poäng men annars kunde jag komplettera muntligt som tur är! Resten av dagen gick bra, vi hade ingen engelska så vi satt i röda rummet och såg Lotta flyttar hemifrån, mys!
 
Bild från i onsdags då jag hade min nya bästa tröja med elefanter på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0