Lillfoten

Hälso-info om Josefin:
 
I morgon ska jag ta blodprov och ska ta med mig den sprut-räddaste personen jag vet som moraliskt stöd. hehe
 
På onsdag ska jag till en hudläkare för min hud i ansiktet har fått fnatt hela sommaren så jag har stora bulor/utslag/små blåsor i ansiktet som gör så att jag ser ut som ett MONSTER. Vill gärna ha bort dom så snabbt som möjligt men läkarna gav ej ut medicinen på sommaren för om man äter den och vistas i solen så får man brännskador?? 
 
Nästa måndag ska jag träffa min narkosläkare
 
Och sedan ska jag operera ut skruvarna-plattan-spiken ur foten! Skroten ska äääntligen bort och I VINTER KAN JAG ÅKA SLALOM PÅ RIKTTTTT. Är tydligen allergisk mot metallen i foten! Är lite nervös inför att sövas men det ska nog gå bra. 
 
Klart slut på information!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0