Årsresumé av 2013 del ett

JANUARI
I Januari var jullovet inte ännu slut, så jag och Lisa hälsade på Anna och bakade en äcklig regnbågstårta. Ful var den också haha! Sedan for vi till Stockholm med textgänget för att bevaka Västerbottensdagarna på Grand Hotel. Det var kul förutom att jag tappade min mobbe i Grand hotels toalett... Jag och Sunken for sedan till Hemavan i några dagar, men det var ganska dåligt väder så vi hann inte åka jättemycket. Men kul var det iallafall!
 
FEBRUARI
I Februari så hade jag, Lisa, Jenny och Sunk en riktig tjejkväll med gomiddag och Dirty Dancing. Filmen alltså, även om vi dansade lite själva såklart. Lisa var också hundvakt åt en miniminimini hund som hette Eddie. Han var vindögd och jätteglad. Frida och Isabelle fyllde 18 så de bjöd på middag! Snyftade också till att det var ett helt år sedan jag kramade världens finaste pojkar den 13 februari! Jag läste The Fault In Our Stars vilket gjorde mig till ett vrak i ca 3 veckor efteråt, tills jag bokade biljetter till Beyoncé och studsade på moln än en gång! 
 
MARS
I Mars så var jag å päronen en sväng till Stockholm för att hälsa på Idi. Vi köpte frukost på bageriet vilket var - gott. Jag och mamma firade våffeldagen och jag tog tydligen mycket bilder på mig själv? Vilket såklart var kul innan jag fick dödens blåsor i ansiktet närmare Juni. Sedan kom Ida hem under påsken! Jag gjorde påskägg och vi for även till stugan för att hoppa lite på ett fruset hav. Jag och Lisa planerade mycket inför Lolle och det var även denna månad det brann på Vezzo vilket gjorde att jag å Sunkis fick gratis mat - win. 
 
APRIL
Har nästan bara bilder från London denna månad! Åh alltså drömmarnas stad är det verkligen. Köpte en fin alice i underlandet-kopp och drack te ur den när jag kom hem för att behålla min London-anda.  Anna fyllde år så vi smackade upp 1000 bilder av Bieber på hennes skåp! Jag hittade även en stor kärlek - Downton Abbey, yes indeed. Lyssnade mest på Håkan som släppt sitt nya album under denna månad. 
 
MAJ

Maj var konserternas månad! Först tog jag, Jenny och Lisa en trip till Stockholm där vi såg One Direction vilket var bland det bästa evörz. Men förutom konserten såg vi körsbärsträden i Kungsan och hade picknick i Rålambshovsparken! Någon vecka efter det så for jag tillbaka till Stockholm för att se Beyoncé!! Åh alltså vilken fin månad detta var! I slutet på månaden åkte mina å massa andras päron till Stocke för att se trav, så jag och några kompisar bodde hos mig! Vi spelade kubb, tennis, grillade och köpte glass!

JUNI

Juni måste nästan vara min favorittid! Alla syrener blommar, man kan gå runt barbent och cykla hem i natten utan att varken frysa eller sakna solen då den nästan aldrig går ner. Försommaren alltså ♥  Vi fick som vanligt en bukett liljekonvaljer av Farmor och Farfar som odlade dem vid sitt numera förra hus. Mina favvoblommor, herregud vad gott de luktar! Vi slutade 2an och tanken svindlade inför nästa år då man skulle ta studenten! Vi gosade extra mycket med Anna då hon inte skulle gå i vår klass längre... Sedan blev det Midsommar och vi var hos Johanna! Vi grillade, sprang över åkrar vilket var jobbigare än man trott och plockade blommor till kransar! 



Kommentarer
Postat av: Anna

ååh saknar sommaren med er! pusss

Svar: Vi alla saknar dig!! Men snaaaart är du hemma hehe
Josefin Lindberg

2014-01-03 @ 17:31:35
URL: http://www.usedition.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0