Sexti Smexiga Frågor

1. Hur gammal är du? 17

2. Hur gammal känner du dig?  ibland 10 ibland 30

3. Vad har du gjort i dag? Jag har vaknat, åkt buss, haft matte, haft nk, haft engelska, ÅT NUGGETS TILL LUNCH, och nu har jag entreprenörskap

4. Vilken film såg du senast? Nobels Testamente

5. Vem ringde du senast? Ett ytterst kort samtal igår till Anna. 

6. är du besatt av någonting? Ja men det är för mycket för att räkna upp...

7. Är du rädd för blod? Nä, är härdad pga liv med eksem. Andras blod är dock lite obehagligt

8. Beskriv platsen du befinner dig på just nu? Ett klassrum på midgårdsskolan, Paul visar planeringen.

9. Kan du nämna fem statsministrar under 1900-talet i Sverige? Oj, test på hur allmänbildad man är.... Okej, Olof Palme, Tage NÅNTING, Göran Persson.. Sen kan jag inga fler...

10. Googlade du för att få fram svaret på föregående fråga? Isåfall skulle jag väl skrivit alla 5?!?

11. Vilken färg är dominerande i din garderob? Svart eller mörkblått

12. När vaknade du i dag? Ställde väckarn på 06.20, snoozade till tio i 7,

13. Vilken är din favorithögtid? Julen helt klart, är världens julmänniska

14. Vart i världen skulle du vilja befinna dig just nu? Skulle inte sitta helt fel att vara i New York eller London

15. Nämn en plats i världen du besökt som du aldrig vill återvända till? Teneriffa, det var kallt och mulet nästan hela tiden :(

16. Hur vill du tillbringa din pension? Ska bli mullig och baka hela tiden. Få massor av barnbarn som ska komma och fika och fylla DET TOMMA LIVET MED BARNSKRATT.

17. Vad lyssnar du på just nu? Bitte som pratar. 

18. Har du någon gång brutit ett ben? Ja nyss, i Augusti bröt jag lillfotN på två ställen :(:(:( Sen har jag ju också brytit lilltån men det är ju en annan historia. 

19. Vilka fem saker vill du inte vara utan i ditt skafferi/kyl? 

20. Vem är din favoritkändis? Tomas Ledin. Lättl Eller Valter Skarsgård eftersom jag ska gifta mig med honom och äntligen få vara en del av skarsgårdfamiljen :):)::)

21. Vad är du på för humör just nu? Less/glad. Less för att det är skola, glad för att det är FREDAG

 22. Vilka världsdelar har du varit i? Endast europa

23. Snarkar du? Om jag är förkyld. hehe

24. Vilka yrken har du provat på? Jobbat på café, Dagisfröken, journalist (?) oooch parkeringsvakt haha. Kommer inte på någe mer

25. Hur går du helst klädd? Kanske svarta jeans och min sjömansskjorta

26. Vilket stjärntecken är du född i? Lejon!

27. Vilket är ditt favoritgodis? Karl Fazer mjölkchoklad med marianngodis i. mmmmmm
28. Vad sa du senast? 
Jaa

29. Vilket är ditt bästa ämne i skolan? Engelska

30. Vad har du på dig just nu? Mina Jack Wills mjukisbyxor och en svart huvtröja. Alltså nu blir detta så knäppt eftersom jag skrivit första delen av listan i skolis och nu är jag hemma. Aja

31. Vilken är din favoritaffär? Weekday kanske. Jag shoppar faktiskt inte så mycket

32. Vad har du för storlek i kläder? 36 på det mesta

33. Vad har du i dina fickor?  smulor

34. Vad köpte du senast? En chipspåse :)))))

35. Hur många gånger har du flyttat? Ingen gång, har bott i RedCreek hele mitt lille liv

36. Om du var fast ensam på en öde ö, vilka tre saker skulle du ta med? En kock (och med kocken ingår det mat), arga snickarn (som kan komma på en plan och bygga massa saker argt och snabbt) och min dator. 

37. Är du morgon- eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, önskar dock att jag var en morgon människa, så himla mysigt att gå upp före alla andra och bara sitta och äta frukost och läsa.

38. Senaste filmen du såg på bio? The Hobbit

39. Har du blivit sydd någon gång? 
Sydd? va

40. Har du någon gång badat naken utomhus? Man är väl svensk hallåååe klart man har badat naken

41. Vad åt du till frukost? En limpa med ost och juice

42. Hur såg ditt liv ut för tio år sedan? Gick i ettan, lekte häst hela dagarna (alt. sagan om ringen) och tyckte att ha långdag till klockan 2 var det värsta som fanns.

43. Har du någon gång åkt dit för fortkörning? Kan int köra

44. Vem gjorde senast något extra speciellt för dig? Morfar gav mig en 50-lapp ;);););)

45. Vart lägger du din mobiltelefon när du sover? På golvet nedanför sängen

46. Vad var det sista du åt? chips..

47. Vem är världens vackraste kvinna? Oj va svårt. Cara Delivigne kanske... Alexa Chung är också fin. Men vet dock inte om dom är världens vackraste JAG HAR VÄL INTE SETT ALLA HELLERRR

 

 

48. Är du blyg? Hm svårt att säga. Jag ser inte mig själv som blyg men jag antar att jag kan bli blyg i vissa situationer

49. Vilken var den sista konserten du var på? Ed Sheeran

50. Vad heter du i andra namn? Maja

51. Har du varit med om en bilolycka? Oui, fast inget med ambulans eller sånt, vi fortsatte köra...hehe

52. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet? Bevarat? hahaha

53. Vilken är den roligaste träningsformen? InnebandyTJEJ hallåå

54. Har du några husdjur? Nämen hörrni int tål jag djur

55. Vill du gifta dig? Jag tror det... Ja eftersom mitt livs önskan är att ha ett bröllop som i love actually, så alla ni som kommer på min bröllop TRÄNA IN SÅ DET SITTER I MÄRGEN!

56. Var växte dina föräldrar upp? På Rödäng och i Nordmaling

57. Har du någon gång ringt polisen? Nä, och tur är väl det! 

58. Har du svenskt ursprung? Adel-Jossan är mitt smeknamn

59. Har du, eller har haft, något smeknamn? Jossan, Josse, Limpan (......), Bob (....) Snobben (........)

60. Vilka är dina största svagheter? Har inga svagheter, är så jävla bäst!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0