Första oktober

Första oktober hörrni
unicorn-ice:

and with this gif, i welcome the month of october
 
Snart är det Halloween jö! Gillar Halloween. Har kommit på mig själv att älska alla högtider. Varför inte fira när man har något att fira tycker jag. En dag då man får fixa sig extra fin och hitta på roliga saker? HUR KUL ÄR INTE DET PÅ EN SKALA??? Kul.
På den senaste tiden har jag:
 
Gett sunken ett facelift
 
Råkat stava mitt namn fel i ett mejl så det blev Josein, efter det så blev jag Josein Bolt. 

 

Hittade även denna bild som gjorde det extra skojigt mvh var Josein Bolt innan Usain Bolt


Bokat lite One Direction biljetter


Ätit på Kinaresturang och fått en väldigt rak på sak-lyckokaka


Kollat på en innebandymatch (som vi vann!) och vandrat hem genom huppigupp.


Färgat håret och sett en gubbe som var läskigt lik han i AMERICAN HORROR STORY. Varför läder?


 

Kommentarer
Postat av: Anna

snygg i håret du blev!!!

Svar: taaack gulle!
Josefin Lindberg

2013-10-01 @ 22:30:20
URL: http://www.usedtition.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0