OS

Älskar vinter-OS with all my heart. Får mig att känna mig 7 år igen, då jag var hemma med feber och jag och pappa satsade tiokronor på vem som skulle vinna OS i skidor. Jag fick såklart satsa först, och jag var klok nog att rösta på Muhlegg (som var dopad haha) eftersom han vann i allt. Men jag var lite rädd för honom pga han dreglade som en galning och såg ut som en väldigt obehaglig människa. Alltså kolla ba på honom??!!
 
''
mysi.
 
Ja jag vann ju såklart tiokronorna pga Muhlegg den hysteriska vann allt. Men nu känner jag ba åh love för skidor allt är så spännande?? Som idag då finalen i sprint blev den sjukaste genom tiderna?? Men två medaljer - det gillar vi! Sjukt ändå hur jag kan hata att åka längdskidor men älska att se det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0