Mobbebilder

Förr förra veckan bodde jag hos Mathilda tills jag fick min lägenhet, så vi köpte godsaker å pluggade å drack kaffe. Sen hjälpte jag na att köpa blommor sen hittade jag min å Lisas blomma för endast 69kr. Mathilda ville ej ha den :(
 
Kolla va mysig min lägga e!! Sen i fredags målade jag naglarna å allt för att bli bjuden på HEMMAGJORT PASTA. Mmm va gott det va
 
Kolla se mumsigt! Sen har jag även köpt en sååå fin regnjacka. Det har dock regnat sen jag kom till Kalmar men sen när jag fick min regnjacka har det varit strålande sol :))) Oh well den kommer nog till användning
 
Liiite lite snö fanns på taket
 
I lördags hade jag och Erik dares på krogn, vi fick DJ:n att spela Waterfalls av TLC det var bäst
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0