Liljor och jordgubbar

 
 
 
Har tagit så oerhört lite bilder av mitt Kalmarliv att Blogg-Josefin, ca 14 år skulle skämts ihjäl. Men ska verkligen försöka ta med kameran ut på en promenad snart för det är så jäkla fint ute nu att jag känner LIVET I MIG varenda gång jag är ute! T.o.m. åka tåg till skolan blir roligt för man åker förbi knallgula rapsfält och kossor som njuter och aah allt är så fint! Förra söndagen var vi på världens mysigaste botanisk-aktig trädgård med ett café, och alltså det kändes som jag klev rakt in i en Astrid Lindgren film med stora äppelträd med gungor på grenarna och vita trädgårdsmöbler. Det känns faktiskt lite synd att man missar den finaste tiden i Kalmar när jag far hem till Umeå över sommaren, men det kommer nog jämna ut sig 1000x om. Längtar så mycket hem nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0