Rita

HejHej mina små snorvlar, är bloggsugen så jag gör en lista
 
Saker som jag vill göra:
 
*Åka inlines, tänk dig SwoOOSh
*Gulla med min framtida guldfisk
*Snorkla i badkaret
*Vandra i skog och mark
*KUNNA GÅ i skog och mark
*Rita som en gud
*Se alla Saltkråkan filmerna. SKRÅLLAAAAN VAR E DUU
*Vara med i Ung & Bortskämd och fnizza bakom allas rygg
 
 
Idag så ritade vi en serie på digitalt skapande, kul för alla som kan rita, mindre kul för de som bara kan rita hästar som hoppar över hinder. Men jag och jojje roade oss på bästa sätt. Men hörrni, tro inte att vi inte jobbade för det, jag ritade en serie om en tjej som inte orkar jobba mer så hon blir räddad av en HELIKOPTER! 
 



Kommentarer
Postat av: Johanna

tur att vi är så snygga

2012-08-29 @ 18:02:57
URL: http://itendstoday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0