SPÄNSTEN ÄR KVAR GRABBAR


Lätt min nya favvobild, kolla va studsig jag är VILKEN SPÄNST
Nä men, den hör ju till en fin fotoserie, behöver jag nämna att jag har haft tråkigt idag?

Okej en annan rolig grej, nyss så såg jag och mama på en film, och papa är och jobbar natt så vi låg i deras säng. Sen när jag rullar in i sängen så börjar mamma fnissa och ba: MINNS DU när du rullade ut ur sängen och föll ner på golvet HAHAHA.  Det var typ 2-3 år sedan och jag missbedömde avståndet till kanten lite och rullade ner på golvet. Ont gjorde det och mama bara skrattade. Okej, jag skrattade också, *FÅR INTE VISA SIG SVAG*

Nä, imorrn börjar skolan så snart ska jag sussa GODNATT

p.S ni får tolka rubriken hur ni vill :PPpPpppPPPpPPPppppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0