AMERICAN HORROR STORY

alltså MÖÖH känner jag just nu, har precis sett första avsnittet på andra säsongen av AMERICAN HORROR STORY. Alltså så djävulskt läskigt men så bra. Nu kommer min seriemani börja, tror aldrig jag har varit så *torn* mellan den goda och den onda EVER som den förra säsongen. Alltså det bästa med hela serien är ju dock Evan Peters, han är en av de snyggaste människorna jag sett. + Man fick se honom halvt naken i första avsnittet och det klagar man ju inte över *FNISS*
 
 
 
Det som stör mig väldigt mycket dock är ju att när förra säsongen slutade så var Tate kär i Violet och skulle vänta på henne så länge det behövdes. Men i den här säsongen är han ju en helt annan person som heter typ Kit och det utspelar sig typ 50 år tidigare. JAG ÄLSKADE JU TATE+VIOLET 
 
Alltså herregud, googlade på bilder av tate och violet, OCH ALLA KÄNSLOR KOMMER TILLBAKA, när han skriker ba; YOU´RE ALL I WANT, YOU´RE ALL I HAVE, och herreguuuuuuuu jag måste sluta med detta. Ingen fattar vad jag skriver MEN KOLLA DESSA GIFAR
 
 
alltså ok. nu ska jag sluta
MVH upprörd seriefreak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0