I HEAR THE BIRDS IN THE SUMMERBREEZE

Jag borde sluta blogga om serier, DET BLIR FÖR MYCKET KÄNSLOR
och ingen fattar.
INGEN FATTAR UTOM JAG.
 
 
Nejmen hörrni snurvlar små, ska jag berätta en sak för er. Idag köpte jag ett såndär lång skjorta utan ärmar, och jag vet inte om jag ska ha kvar den eller inte STORT PROBLEM.
 
 
Här har ni två fina bilder från studion igår, ORKAR INTE ANNA PÅ ANDRA BILDEN pinkar ju ner mä. Så jävla NÖJD bara, ser ut som hon lever go livet
 
 p.s varför får jag dysse när jag ska skriva rubriker??? stavar typ alltid fel i dom 

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAH ASSÅ JAG ORKAR INTE ATT DU JUST LA UT DEN HÄR BILDEN!!! AHAHAHAH

2012-10-18 @ 22:18:31
URL: http://www.annaahsplace.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0