Brittiska barn och passfoton

 
Nu börjar det närma sig Lolle!! Har inte resfeber än men kan tänka mig att det kommer någon gång imorgon. Klockan 6 på morgonen går bilen mot Arlanda och sedan mot London! Alltså ser mest fram emot DIALEKTEEEN ååh älska brittiska. Speciellt barn, mina framtida moderskänslor kickar in tidigt på brittiska barn och är en nerv från att rycka dom från deras riktiga mammors armar och LÖPA
 
MEN
 
  1. Kan inte packa. Förra gången var min väska 1 socka från att sprängas i bitar, jag var tvungen att hopp-sitta på den och ba FORT FORT STÄNG. Känner att det kommer hända samma sak nu, tänker alltid ba "Jag kaaaaanske kommer ha den här koftan om det blir kallt, och kanske en till jacka samt 3 skjortor". Hjälp mä
  2. Ser ut som en seriemördare på mitt passfoto och skojar inte. Kommer säkert bli stannad i tullen, de var ju redan misstänksamma mot mig förra gången när dom ba "VARFÖR ÄR INGEN FRÅN DIN FAMILJ MED???" Jag pep lite å panikslänge ett finger åt Lisa å ba "Jag är med hoooon"
  3. KOMMER HA MENS I LONDON. Alltså ångest över detta, tänk på planet?? Tror att Jesusbarnet straffar mig pga att min stackars farmor å farfar betalar hela resan (tidig 18års present faaaktiskt).

Kommentarer
Postat av: Frida

Ha det så kul finis! :D

2013-04-04 @ 22:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0