Nationaldagen

 
alla bilder är från stugan

Igår satt jag och kollade igenom massor av fotoalbum, önskar att man gjorde fler nu! Försöker göra ett fotoalbum över 2012 men det tar sååå lååång tiid att jag blir less! Har hittills kommit till April haha!
 
Idag så klev jag upp "tidigt" (för att vara jag) och for till Farmor och Farfar med pappa. Jag rensade ogräs mellan plattorna och plockade en stor bukett med syrener, herregud vad gott det luktar! Sedan for vi en sväng till stugan och jag solade mest men mamma städade! Sen så for jag ut och sprang (hör och häpna) i sällskap med ca 100 myggor men det gick det också! En familj med sädesärlor har flyttat in ovanför mitt fönster så man hör hur ungarna piper!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0