Though we´re young I feel 80 years old

Vykorten på väggen tog jag från Gammlia julmarknad och mina fina skålar har jag fått av farmor och farfar i julklapp!
 
Fredag! Har jobbat i två dagar och då genast kändes helgen så himla skön! Internationella kvinnodagen är det också, det har jag firat med kladdkaka och godis! Oj va hipstrigt det blev med solglajjerna på böckerna, dammiga är de också - det visar ju hur mycket sol det finns i Umeee. DOCK så har det varit riktigt sportlovsväder de senaste dagarna! SKÖNT! Läste ut Looking For Alaska i Stocke och nu blev det faktiskt inga tårar även om den var ganska sorglig (slösade väl alla tårar på förra boken måjatro). Så nu har jag börjar på Perks of being a wallflower! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0